Każdy PR-owiec pracujący dla Apple miał pewność, że jego tekst zostanie przeczytany przez Steve’a Jobsa. Myślicie, że Jobs marnował w ten sposób swój czas? Nic bardziej mylnego - to kolejny z jego prostych ale genialnych pomysłów.
09 sierpnia 2016
Być jak Steve Jobs - CEO a odpowiedzialność za komunikację firmy
09 sierpnia 2016
Mówiąc o mediach lokalnych i nowoczesnych mediach w zasadzie trzeba mówic o telewizjach ... dzisiaj lokalnych kablowych, telewizji naziemnej cyfrowej w regionach ale też telewizjach internetowych.
05 sierpnia 2016
Wierzymy w lokalne nowoczene media. Wprawdzie im jeszcze trudniej być nowoczesnymi bo skala przychodów inna, im jeszcze trudniej o przychody ale jest zapotrzebowanie, jest pasja ... i nie tylko.
05 sierpnia 2016
Media lokalne vs wielkie tytuły - jak Dawid z Goliatem?
04 sierpnia 2016
Glokalizacja, newsroomy, komunikacja z mediami ... I blog.netpr.pl
29 lipca 2016
Glokalizacja - kiedy PR-owiec przestaje być tłumaczem