Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz

Aktualności

Pokemon GO szturmem podbił cały świat, w tym i Polskę. Sukces aplikacji stał się jednocześnie źródłem kryzysu dla twórców. Jak sobie z nim radzą komunikacyjnie? Sprawie przygląda się Jacek Partyka.

19 lipca 2016

Gdy sukces jest kryzysem - przypadek Niantic i Pokemon Go

19 lipca 2016

Te 1.5 tys to bardziej liczba podjętych tematów bo w każdym przypadku prócz pełnego montażu surówka dla TV a czesto również wersja przygotowywana dla potrzeb newsroomi i kanałów social media.

19 lipca 2016

Brand video to wiele formatów. Jednym z ciekawszych jest wideo eksperckie. Dla infoWire.pl wyprodukowalismy ich w ciągu ostatnich 2 lat blisko 1.5 tysiąca. #video #marketing

19 lipca 2016

Brand video, czyli jak zaangażować odbiorcę

18 lipca 2016

Przymierka do tematu kryzysu ... tego w mediach, internecie. W zasadzie z automatu wywołuje temat narzędzi, które w takich sytuacjach pomagają. Bezsprzecznie technologia newsroomów ale czy jeszcze coś takiego jak serwis komunikacji...

18 lipca 2016

Kilka słów o kryzysowym PR

15 lipca 2016

Dobre materiały wideo rozchdzą się bardzo dobrze. :)

14 lipca 2016

Szerokie dotarcie do mediów z wideo - mini case study

13 lipca 2016
Zmień orientację urządzenia