Pokemon GO szturmem podbił cały świat, w tym i Polskę. Sukces aplikacji stał się jednocześnie źródłem kryzysu dla twórców. Jak sobie z nim radzą komunikacyjnie? Sprawie przygląda się Jacek Partyka.
19 lipca 2016
Gdy sukces jest kryzysem - przypadek Niantic i Pokemon Go
19 lipca 2016
Te 1.5 tys to bardziej liczba podjętych tematów bo w każdym przypadku prócz pełnego montażu surówka dla TV a czesto również wersja przygotowywana dla potrzeb newsroomi i kanałów social media.
19 lipca 2016
Brand video to wiele formatów. Jednym z ciekawszych jest wideo eksperckie. Dla infoWire.pl wyprodukowalismy ich w ciągu ostatnich 2 lat blisko 1.5 tysiąca. #video #marketing
19 lipca 2016
Brand video, czyli jak zaangażować odbiorcę
18 lipca 2016
Przymierka do tematu kryzysu ... tego w mediach, internecie. W zasadzie z automatu wywołuje temat narzędzi, które w takich sytuacjach pomagają. Bezsprzecznie technologia newsroomów ale czy jeszcze coś takiego jak serwis komunikacji...
18 lipca 2016
Kilka słów o kryzysowym PR
15 lipca 2016
Dobre materiały wideo rozchdzą się bardzo dobrze. :)
14 lipca 2016
Szerokie dotarcie do mediów z wideo - mini case study