Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Aktualności

Przyjrzeliśmy się okiem dziennikarza motoryzacyjnego biurom prasowym marek motoryzacyjnych. Możecie zobaczyć efekt naszej pracy i sami sprawdzić efektywność ich rozwiązań. https://dlaprasy.netpr.pl/pr/317423/newsroomy-marek-motoryzacyjnych-w-polsc...

01 czerwca 2016

Newsroomy marek motoryzacyjnych w Polsce dalekie od współczesności

01 czerwca 2016

Wybieramy się na Marketing Summit 2016 do Krakowa

30 maja 2016

Polecamy koleżanki i kolegów z videoPR.pl jako super team do wszystkiego co zwiazane z wideo w komunikacji. Mogą dużo a przez to, że z tyłu mają InfoWire.pl z dystrybucją oraz netPR.pl z technologią to mogą więcej niż ktokolwiek inny.

27 maja 2016

#Komunikacja #wideo dla marek i firm. #Studiotelewizyjne - unikalne możliwości produkcji. Dystrybucja #infoWirepl - unikalna usługa dystrybucji treści wideo do mediów telewizyjnych. Doświadczenie - strategie komunikacji wideo.

27 maja 2016

Monitoruj ... pełniej czyli dzisiaj mówimy na naszym blogu o czymś co można nazwać monitoringiem komunikacji. Co to takiego? To możliwość analizy komunikacji zewnętrznej firmy wykorzystującej więcej źródeł danych.

25 maja 2016

Monitoring pełniej ... w jednym narzędziu wiedza o komunikacji z logów witryny firmy, maili i monitoringu mediów. https://t.co/FLKQCmrjuT

24 maja 2016

Monitoruj, co mówią o Twojej marce w sieci... pełniej

24 maja 2016

Dziennikarze motoryzacyjni to specyficzna broszka. Dziś przyglądamy się temu, co z ich perspektywy jest interesujące w biurach prasowych marek samochodowych. Zajrzyjcie na bloga :)

23 maja 2016
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia