Elastyczna selekcja danych dziennikarzy (i nie tylko) w module “Kontakty”
Aktualne dane kontaktowe do dziennikarzy i ich uporządkowanie to klucz w codziennej pracy PRowca. W gąszczu imion, nazwisk, adresów e-mail łatwo się zgubić, a szczególnie w przypadku, kiedy użytkownik może mieć stworzonych kilka profili odbiorców w systemie. Z tego powodu ulepszyliśmy metodę przeglądania danych kontaktowych w naszym systemie.
Nowością, która pojawiła się w module “Kontakty” po ostatniej aktualizacji, jest widok tabeli w stworzonej liście dziennikarzy - w naszym wypadku “Dziennikarzy IT”. Wcześniej tabela była “sztywna” i zawierała tylko trzy kolumny (adres e-mail, imiona, nazwisko), a teraz możemy ją rozszerzyć o kolejne dane - w naszym przypadku redakcję dziennikarza oraz jego numer telefonu.
Zarządzanie tabelą jest elastyczne poprzez przycisk “Wybierz kolumnę” - możemy dodawać lub usuwać interesujące nas kolumny.
Co ważne - kiedy lista zostanie skonfigurowana w wygodny dla nas sposób, to wybrane kolumny zostają zapamiętane. Po opuszczeniu systemu i ponownym zalogowaniu kształ tabeli nie ulegnie zmianie.
Poprzez tę modyfikację staraliśmy się podejść do uwag naszych klientów w sposób kompleksowy, który pozostawi osobie zarządzającej kontem firmowym narzędzia do zbudowania najlepszego systemu dla użytkownika końcowego. Teraz to Ty, użytkowniku możesz zarządzać swoimi kontaktami w taki sposób, żeby Tobie było jak najwygodniej.