Szerokie dotarcie do mediów z wideo - mini case study
Krótka recepta na sukces? Ciekawy, wyjaśniony w prostych słowach temat i dobry montaż wideo. Jeśli myślisz, że to puste słowa, to mamy bardzo dobry przykład temu zaprzeczający.
Nie da się ukryć, że dziś znacznie łatwiej przebić się z wideo niż z komunikatem tekstowym. Taka forma bardziej angażuje odbiorcę, a jednocześnie zajmuje mniej cennego czasu, który przeznacza na konsumpcję treści.
Redakcja infoWire.pl razem z Michałem Krajkowskim - głównym analitykiem firmy Notus Doradcy Finansowi - nagrała wideo na temat podniesienia poziomu płacy minimalnej. Materiał opublikowaliśmy w zeszłym tygodniu. Do dzisiaj można było zobaczyć go w wielu mediach. Publikacja pełnej listy wydłużyłaby ten wpis tak bardzo, że mało komu chciałoby się to scrollować (chętnym możemy podesłać listę na maila). Tymczasem mamy jednak zamiennik w postaci wordcloud poniżej. Robi wrażenie?
Komunikacja wideo stała się nieodzownym elementem współczesnego PR. Warto w nią inwestować, bo stopa zwrotu często jest niezwykle wysoka. Jak się do tego zabrać? Jak wymyślić strategię? W tych i wielu innych tematach służymy pomocą.