Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Szerokie dotarcie do mediów z wideo - mini case study

13 lipca 2016

Krótka recepta na sukces? Ciekawy, wyjaśniony w prostych słowach temat i dobry montaż wideo. Jeśli myślisz, że to puste słowa, to mamy bardzo dobry przykład temu zaprzeczający.

Nie da się ukryć, że dziś znacznie łatwiej przebić się z wideo niż z komunikatem tekstowym. Taka forma bardziej angażuje odbiorcę, a jednocześnie zajmuje mniej cennego czasu, który przeznacza na konsumpcję treści.

Redakcja infoWire.pl razem z Michałem Krajkowskim - głównym analitykiem firmy Notus Doradcy Finansowi - nagrała wideo na temat podniesienia poziomu płacy minimalnej. Materiał opublikowaliśmy w zeszłym tygodniu. Do dzisiaj można było zobaczyć go w wielu mediach. Publikacja pełnej listy wydłużyłaby ten wpis tak bardzo, że mało komu chciałoby się to scrollować (chętnym możemy podesłać listę na maila). Tymczasem mamy jednak zamiennik w postaci wordcloud poniżej. Robi wrażenie?

wordcloud.png

Komunikacja wideo stała się nieodzownym elementem współczesnego PR. Warto w nią inwestować, bo stopa zwrotu często jest niezwykle wysoka. Jak się do tego zabrać? Jak wymyślić strategię? W tych i wielu innych tematach służymy pomocą.

Drukuj

Załączniki

wordcloud.png

png 361,0 kB

videoPR.pl 41

jpg 144,3 kB

Co PR-owiec powinien wiedzieć o spamie

24 lutego 2020

Przyszłość komunikacji w 2017 roku (cz. II) - social media

26 stycznia 2017

Kilka słów o kryzysowym PR

15 lipca 2016
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia