Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


"Wideo wzbudza emocje i angażuje odbiorców"

05 grudnia 2015

Jesteście zmęczeni takimi hasłami jak w tytule? My też. Dlatego dziś pokażemy wam... film ;)

 

Od kilku dni ta świąteczna kampania krąży po sieci, wzrusza, budzi kontrowersje, angażuje. Mówiąc krótko... emocjonuje. Wiem - mieliśmy tego nie mówić. Trudno jednak uciec od podobnych sformułowań pracując w komunikacji, prawda? "Wideo angażuje odbiorców i wzbudza emocje skuteczniej niż inne formy" - to zdanie jakby żywcem wyjęte z folderu jakiejś agencji. Sami zapewne użyliśmy podobnego stwierdzenia pisząc gdzieś o videoPR.pl. A ile razy wy usłyszeliście, przeczytaliście, a może nawet napisaliście coś podobnego w tym roku? Ile razy odebraliście te słowa jako zwykły marketingowy "zlepek", pozbawiony - nomen omen - emocji? Czy po obejrzeniu tego spotu dalej tak myślicie? ;)

Dla nieprzekonanych przez własne odczucia, ufających liczbom i wykresom - Google Trends z ostatniego miesiąca dla hasła "Edeka":

edeka_wykres.JPG

Oczywiście można się spierać o to, czy taka kampania przekona kogoś do zakupów w Edeka (z drugiej strony: ile osób wcześniej w ogóle wiedziała o istnieniu takiego dyskontu - ręka w górę). Ale na pewno nie można tej historii odmówić jednego - naprawdę działa na ludzi!

Drukuj

Mentions, Periscope i inne trendy w marketingu

28 września 2015

Przyszłość komunikacji w 2017 roku (cz. II) - social media

26 stycznia 2017

Świąteczne kartki wideo - jak je zrobić dobrze?

15 grudnia 2016
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia