Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Podsumowanie 2016 roku na blogu netPR.pl

30 grudnia 2016

W 2016 roku napisaliśmy dla Was 56 tekstów (łącznie z tym, który właśnie czytasz). Część z nich była ściśle, a część luźno związania z PR-em. Informowaliśmy w nich także o nowościach w naszym systemie, ale też komentowaliśmy wydarzenia ze świata internetu. Zapraszam na krótkie podsumowanie zeszłego roku na naszym blogu.

Wyrażenie „Public Relations” lub skrót „PR” występował w tytułach jedynie 14 % opublikowanych przez nas treści, ale to właśnie na tym zagadnieniu skupialiśmy się najbardziej. Nie trzeba bowiem pisać bezpośrednio o Public Relations, aby i tak zahaczać o tę tematykę. PR to rozległa i interdyscyplinarna dziedzina - nietrudno znaleźć punkt styku nawet jeśli z pozoru tekst mówi o czymś innym. Tych łączników staramy się szukać na przeróżnych płaszczyznach - od nawiązań muzycznych, poprzez czysto technologiczne, aż do… katastroficznych.

Opowiedzieliśmy Wam też historię pewnej informacji, wspominając że użytkownik powinien chcieć być odbiorcą treści. Opisaliśmy przypadek gdy sukces może okazać się kryzysem, a także czym tak naprawdę jest dziś spam. Wspominaliśmy o brand video, wykorzystaniu ekspertów w komunikacji firmy, drugim życiu starych mediów, jak również poruszaliśmy kwestie powielonych treściresponsywności, crowdsourcingu, czy glokalizacji.

Zwracaliśmy uwagę na to, że wizerunek zostaje zapamiętany na lata i że samo Public Relations wciąż toczy walkę o swój. Ale dość już tego storytellingu. Do usłyszenia w 2017 roku. I pamiętajcie - już czas zacząć myśleć inaczej o PR i rozprawić się ze wszystkimi mitami na ten temat.

P.S. Na zdjęciu widać jak aktualnie świętujemy.

P.S.2. Nie, to żart. A szkoda.

Drukuj

Załączniki

7laao0nywv4-jake-ingle.jpg

jpg 407,6 kB

cld1i8hp008-kats-weil.jpg

jpg 672,8 kB

2016 rok - jaki był, każdy widzi

29 grudnia 2016

Przyszłość komunikacji w 2017 roku (cz. II) - social media

26 stycznia 2017

Przyszłość komunikacji w 2017 roku (cz. I) - media

25 stycznia 2017
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia