Pliki - nowy produkt w miejsce Biblioteki plików
Część z was zastanawia się zapewne, gdzie zniknęła sekcja „Biblioteka plików” dostępna do tej pory w ramach modułu Biuro prasowe. Uspokajamy! Wszystkie pliki dalej są przechowywane na waszych kontach – zmieniła się tylko ich lokalizacja :)
Zmiany były podytkowane praktyką. Coraz więcej osób wykorzystywało pliki z sekcji Biblioteka plików do celów zupełnie nie związanych z działalnością Biura prasowego (czyli modułu, w którym się znajdowała ta sekcja). Część plików była wykorzystywana do budowy serwisów WWW, do wysyłania jako załączniki, do uzupełniania wpisów z innych sekcji, których w naszych usługach coraz więcej. Dlatego dalsze utrzymywanie sztucznej przynależności tej sekcji do produktu Biuro prasowe sprawialo więcej kłopotów, niż dawało wymiernych korzyści. Przykład? Aby dać możliwość edycji zdjęć w ramach serwisu WWW (całego), trzeba było dać użytkownikowi dostęp do modułu Biura prasowego. A przecież nie zawsze chcemy, aby ta sama osoba miała możliwość publikowania w imieniu naszej firmy informacji prasowej... :)
Odpowiadając na najważniejsze pytania:
- Gdzie teraz znajdę Bibliotekę plików?
Sekcja Biblioteka plików zmieniła nazwę i lokalizację. Od teraz dostępna jest w ramach modułu Pliki pod nazwą Pliki (wewnętrzne).
- Przechowywałem dotychczas pliki w Bibliotece plików. Co się z nimi stało?
Wszystkie pliki dotychczas przechowywane w sekcji Biblioteka plików – zostały przeniesione, w takiej samej strukturze, bez żadnych zmian, do nowej sekcji.
- W ramach mojej firmy pojawił się nowy produkt – Pliki – o co chodzi? Kto ma do niego dostęp?
Wszystkie firmy, które posiadały sekcję Biblioteka plików – otrzymały nowy produkt Pliki, który pozwala na gromadzenie w sobie plików niezależnie od tego, w jakiej sekcji te pliki potem będą wykorzystywane. W ramach tej operacji – wszyscy użytkownicy mający uprawnienia do produktu Biuro prasowe, otrzymali taki sam poziom uprawnień do nowego modułu :) Nie jesteś pewien, kto miał dostęp do Biura prasowego? Nic prostszego, jako administrator konta możesz otworzyć listę użytkowników i za jej pomocą sprawdzić, który z użytkowników aplikacji ma uprawnienia do wybranego produktu:
Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami przez support@netpr.pl albo zadzwoń na +48 22 201 32 10.