Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Pierwsze urodziny netPR.pl

18 czerwca 2002

Urodziny netPR.pl stały się okazją do podsumowania pierwszego roku działalności, który firma może zaliczyć do udanych – kilkudziesięciu klientów, ponad 20 partnerów medialnych i wiele zaprzyjaźnionych serwisów; nowe narzędzia internetowe z zakresu inteligentnego marketingu, które zostały udostępnione firmom działającym w Polsce.

Firma netPR.pl obchodzi swoje pierwsze urodziny w czerwcu, chociaż serwis http://www.netPR.pl był dostępny już 19 marca 2001 r. W tak trudnym okresie dla polskiej gospodarki i Internetu sukcesem jest to, że jesteśmy i rozwijamy się, korzystając z przychodów firmy jako głównego źródła finansowania - mówi Marek Woźniak, pomysłodawca i dyrektor netPR.pl. Budujemy swoje miejsce na rynku aktywnością, otwarciem na oczekiwania klientów i innowacyjnością.

W minionym roku netPR.pl wprowadziła na rynek technikę pozycjonowania witryn internetowych, oferując usługę monitoringu wyszukiwarek internetowych polskich i globalnych. Od czerwca ubiegłego roku, korzystając ze wsparcia polskich mediów, buduje pierwszy polski wire service, którego funkcją jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami. Jest twórcą systemu monitoringu polskich mediów, a także koncepcji dystrybucji i archiwizacji klipów online oraz offline. W kwietniu 2002 r. netPR.pl udostępnił aplikacje do zarządzania biurem prasowym w witrynie firmy w modelu dzierżawy aplikacji.

Nasza oferta przeznaczona jest dla każdej firmy, która chce traktować swoją witrynę jako aktywne i efektywne narzędzie w strategii komunikacji. Mimo, że oferta ta jest dostępna dla każdego, nawet najmniejszego przedsiębiorstwa, pierwszymi klientami netPR.pl zostały największe polskie i międzynarodowe firmy. Zaufały nam między innymi: Microsoft, SAP, Symantec, mbank, PTK Centertel, Pro Futuro oraz agencje PR, które początkowo odbierały naszą działalność jako konkurencyjną – mówi Karolina Kisiliczyk odpowiedzialna w netPR.pl za sprzedaż. - Powoli znajdujemy miejsce na rynku dla netPR.pl oraz usług i narzędzi, o których istnieniu przed rokiem prawie nikt w Polsce nie wiedział.

W maju br. netPR.pl włączył się w próbę integracji polskiej branży public relations. Był jednym z inicjatorów powstania serwisu http://www.internetPR.pl oraz autorem koncepcji serwisu.

Naszym atutem jest technologia. Tworzymy aplikacje w oparciu o standardy XML, które pozwoliły nam na pełne rozdzielenie warstwy logiki i prezentacji sytemu. To stwarza dobre warunki współpracy z zewnętrznymi agencjami interaktywnymi, które mogą w naszym imieniu zaoferować pełne wdrożenie biura prasowego w witrynie klienta w terminie 1-2 dni. – twierdzi Marek Ceremuga, jeden z informatyków budujących system netPR.pl.

------------------------------------------------------------------------------

netPR.pl dostarcza narzędzia internetowe i usługi wspomagające działania public relations. Jest twórcą systemu monitoringu wyszukiwarek wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn oraz monitoringu mediów online. netPR.pl jest również autorem serwisu media.netPR.pl który udostępnia biura prasowe, usługę dystrybucji komunikatów prasowych do mediów (pierwszy polski „wire service”). Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.

Drukuj
Pobierz

Do PAP z biura prasowego firmy jednym kliknięciem

10 stycznia 2006

netPR.pl partnerem Polskiej Agencji Prasowej

01 września 2005

Wirtualne biuro prasowe dla grupy kapitałowej PZU

15 lutego 2005
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia