Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Do PAP z biura prasowego firmy jednym kliknięciem

10 stycznia 2006

Polska Agencja Prasowa oraz netPR.pl - dostawca rozwiązań internetowych dla branży public relations - udostępniły nową usługę polegającą na dostarczeniu informacji prasowych z poziomu biur prasowych firm i instytucji bezpośrednio do systemu redakcyjnego PAP.

Nowa usługa możliwa jest dzięki integracji aplikacji biura prasowego z systemem redakcyjnym agencji. Jedno dodatkowe kliknięcie w trakcie procesu publikacji informacji prasowej na witrynie firmy sprawi, że trafi ona do panelu administracyjnego Serwisu Informacji Zleconych PAP, a stamtąd - do systemu edycyjnego PAP. Dzięki nowej usłudze firma zyskuje dodatkowo gwarancję, że informacja zostanie przeczytana w Polskiej Agencji Prasowej i to nawet po kilku minutach od jej opublikowania na witrynie firmowej.

Lawinowo rosnąca liczba informacji prasowych w sieci powoduje, że nawet najbardziej wartościowe z nich mogą umknąć uwadze mediów. Wiele firm, które przekazują informacje do redakcji wyłącznie lub głównie za pośrednictwem e-maila, ma również problem z ich uwiarygodnieniem. Uruchomiona wspólnie z PAP usługa narzuca proces komunikowania, w którym pierwszym krokiem jest publikacja informacji na stronach internetowych firmy. Szybkość, niezawodność i forma przekazu bezpośrednio do PAP podnosi wartość tego kanału komunikacji, zwiększając szanse na zauważenie informacji i jej wykorzystanie w materiałach dziennikarskich, przy zachowaniu bezwzględnej zasady braku jakichkolwiek zobowiązań dziennikarskich PAP względem zleceniodawcy.

"Dla firm korzystających z systemów prasowych netPR.pl istotnym jest to, że wzbogaciły się o kolejny, bardzo ważny kanał dystrybucji informacji, który podniesie efektywność ich komunikowania. Dla nas ważny jest również walor edukacyjny przedsięwzięcia i możliwość pokazania, że internet jest bardzo dobrą bazą do tworzenia złożonych systemów zarządzania informacją, które przy prostej obsłudze gwarantuje wielokanałowe dotarcie z do mediów i ostatecznych odbiorców z poziomu zarządzania witryną firmy." - mówi Marek Woźniak, dyrektor zarządzający netPR.pl.

"Oddajemy w ręce specjalistów PR nowoczesne narzędzie komunikacji, które uwzglednia specyfikę współczesnych medów i wymogi agencji prasowych pozwalając dotrzeć bezpośrednio do dziennikarzy i redakcji, wzmacniając i uwiarygadniając przekaz. Jednocześnie nasza współpraca z netPR.pl to wyraźny sygnał dla środowiska PR, że tego typu narzędzi media relations nie można już bagatelizować, ale traktować jako ważne narzędzie współczesnej komunikacji zewnętrznej." - uważa Anna Pawłowska-Pojawa, kierownik Zespołu Informacj Zleconych PAP.

Dodatkowym atutem nowej usługi jest również dystrybucja informacji kanałami PAP obejmującymi Serwis Informacyjny PAP, agencyjne serwisy tematyczne oraz wysyłkę pocztą elektroniczną do zainteresowanych dziennikarzy w redakcjach magazynów specjalistycznych i subskrybentów biuletynu prasowego. Zastosowane przy wdrożeniu usługi rozwiązania technologiczne pozwoliły na zachowanie poziomu cen obowiązującego cennika Serwisu Informacji Zleconych PAP.

Usługa może być natychmiastowo uruchomiona w biurach prasowych kilkudziesięciu polskich firm i agencji PR. Wstępne zainteresowanie wyraziło już kilka z nich.

Projekt jest realizowany w ramach umowy partnerskiej zawartej pomiędzy PAP i netPR.pl w ubiegłym roku. Współpraca obejmuje również działania edukacyjne i promocyjne w zakresie rozwoju współczesnych narzędzi komunikacji i media relations w internecie. Działania te będą skierowane zarówno do specjalistów PR w agencjach public relations i korporacjach, jak i do wykładowców i trenerów na polskich uczelniach i w firmach szkoleniowych..

***

netPR.pl dostarcza profesjonalne narzędzia i usługi wspomagające komunikację. Specjalizuje się rozwijaniu systemów prasowych, z których korzystają m.in. Grupa PZU, Grupa BRE Banku, Bank Pekao SA, PTK Centertel, Koncern Energetyczny ENERGA SA oraz kilkadziesiąt innych firm i instytucji w Polsce. netPR.pl jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybucji komunikatów prasowych do polskich i światowych mediów - http://media.netPR.pl (wire service) oraz technologii monitoringu mediów online.

Serwis Informacji Zleconych PAP to serwis typu original text. Rozpowszechniane za jego pośrednictwem informacje pochodzą bezpośrednio z rynku - od przedsiębiorstw działających w Polsce i za granicą. Dzięki SIZ docierają nie tylko do redakcji i dziennikarzy, ale także bezpośrednio do opinii publicznej - użytkowników Internetu. Więcej informacji na stronie http://www.siz.pap.pl.

Drukuj
Pobierz

Załączniki

 Do PAP i mediów z biura prasowego - schemat dystrybucji informacji (1500x1000 pikseli)

dystrybucja_do_pap_1500x1000.jpg

jpg 200,9 kB
 Do PAP i mediów z biura prasowego - schemat dystrybucji informacji (500x300 pikseli)

dystrybucja_do_pap_500x300.jpg

jpg 41,8 kB
 Do PAP i mediów z biura prasowego - schemat dystrybucji informacji (850x550 pikseli)

dystrybucja_do_pap.gif

gif 25,3 kB

netPR.pl partnerem Polskiej Agencji Prasowej

01 września 2005

Wirtualne biuro prasowe dla grupy kapitałowej PZU

15 lutego 2005

Informacje z Pekao SA, mBank-u, PZU i PTK Centertel w Gazeta.pl dzięki rozwiązaniom netPR.pl

23 lipca 2004
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia