Nowy ekran domowy (dashboard) użytkownika Oprogramowania netPR.pl
Dziś debiutuje nowy dashboard użytkownika Oprogramowania netPR.pl. Nowy ekran domowy, to nie tylko odświeżony wygląd, ale i nowe informacje podane w atrakcyjnej i czytelnej formie.
Nowy wygląd ekranu domowego
Nowy dashboard zaprojektowaliśmy zupełnie od zera. Nawiązuje on do nowszych części naszego CMS i zwiastuje kierunek, w którym będziemy podążać dalej, odświeżając kolejne komponenty naszego systemu.
Nowe informacje na dashboardzie
Nowy ekran domowy, to także istotne informacje dostępne już na pierwszy rzut oka. W prosty i szybki sposób możesz dostać się teraz do centrum pomocy netPR.pl, zobaczyć swoją aktywność na koncie, kontynuować edycję dokumentów w fazie szkicu, czy dostać się do Paneli administracyjnych lub Panelu Dane osobowe.
Centrum pomocy
Nasze help center obejmujące instrukcje obsługi, odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, słownik pojęć oraz release notes wersji oprogramowania jest zawsze dostępne pod adresem help.netpr.pl ale odtąd na dashboardzie masz szybkie linki do wszystkich ww. miejsc.
Twoje działania
Dodaliśmy w tym miejscu kalendarz Twojej aktywności z ostatnich 3 miesięcy (dotąd był dostępny tylko w Twoim profilu) - zobaczysz tam intensywność swoich działań na koncie. Kliknięcie na komórkę z danym dniem, przeniesie Cię do Dziennika zdarzeń aplikacji.
Obok kalendarza zobaczysz z kolei listę szkiców dokumentów, które utworzyłeś (aktualności, wydarzeń, kampanii mailowych, treści statycznych, danych tabelarycznych). Kliknięcie na dowolny szkic, przeniesie Cię do jego edycji.
W przypadku gdy nie posiadasz prac w toku, zobaczysz informację, że nie posiadasz niedokończonych prac.
Jeśli jesteś Administratorem lub Opiekunem Danych Osobowych...
...pod swoim imieniem i nazwiskiem zobaczysz dodatkowe przyciski prowadzące do Paneli administracyjnych i/lub Panelu Dane osobowe. To panele, które zawsze były dla Ciebie dostępne pod rozwijanym menu, ale teraz masz do nich jeszcze łatwiejszy dostęp.
Starzy, dobrzy znajomi
Na dashboardzie pozostały elementy znane od zawsze:
- box Support z kontaktami do naszej pomocy technicznej
- box Dokumenty z ważnymi dokumentacjami dotyczącymi usług i infrastruktury
- sekcja z informacjami od netPR.pl
- historia logowania użytkownika
- okienko sygnalizujące problemy występujące na koncie (pojawia się tylko gdy jakieś występują)