Nowa agencja, nowe biuro prasowe i witryna ....
Wdrożyliśmy rozwiązanie biura prasowego dla kolejnej agencji public relations. Tym razem jednak to nie tylko biuro prasowe, ale też cała witryna internetowa agencji Advanced Communication bazuje na naszej platformie. Dla nas szczególnie istotne jest to, że firmę tworzą eksperci, którzy wykorzystywali naszą technologię wcześniej i bardzo świadomie wybrali nas, jako sprawdzonego partnera.
W naszej oficjalnej ofercie nie ma realizacji witryn internetowych, a nasze usługi dotyczą przede wszystkim trudniejszych (funkcjonalnie i technologicznie) rozwiązań – biur prasowych i serwisów relacji inwestorskich. Jednak coraz częściej zaczynamy robić wdrożenia całych witryn ponieważ wiemy, jak bardzo ułatwia to życie naszym Klientom. Poza tym, zbliżamy się powoli do takiego momentu w rozwoju rynku, kiedy standardem jest osobne kupowanie wizualizacji serwisu i jego technologii. A to jest woda na młyn dla takich dostawców technologii jak nasza firma.
Rozdzielenie wizualizacji od technologii już się dzieje w projektach, w których ważnym kryterium jest szybkość wdrożenia i cena. W takich przypadkach najlepiej kupić gotową wizualizację za kilkanaście dolarów i na etapie wdrożenia dostosować ją do wymagań CI firmy Klienta. Przyśpieszenie jest dramatyczne a efekt końcowy nieraz bardzo daleki od wyjściowego wyglądu i, co bardzo istotne, jest dobry a nieraz nawet lepszy niż indywidualny projekt.
W przypadku bardziej zaawansowanych projektów internetowych, rozdzielenie projektu graficznego od technologii jest jeszcze większym źródłem korzyści dla firmy. I to też już się dzieje. O tym może przy innej okazji.