Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


netPR.pl stawia na agencje interaktywne

09 września 2003
Firma netPR.pl podpisała umowę partnerską z agencją interaktywną Next Generation Interactive, która w ten sposób zyskała dostęp do technologii biur prasowych oraz narzędzi komunikacji marketingowej rozwijanych przez netPR.pl.

Zawarta umowa współpracy jest korzystną wymianą kompetencji pomiędzy obiema firmami. NG Interactive będzie miała możliwość skorzystania z potencjału technologicznego netPR.pl, a także oferowania biur prasowych i narzędzi komunikacji marketingowej swoim klientom. Zajmie się również wdrażaniem ich u najbardziej wymagających klientów netPR.pl. 

Korzystanie z naszych technologii wymaga wysokich kwalifikacji technicznych, znacznie przewyższających te, które posiadają przeciętne polskie agencje interaktywne - mówi Marek Woźniak, twórca netPR.pl. - Dotychczasowa współpraca przekonała nas, że NG Interactive spełnia te wymagania, a ponadto potrafi projektować witryny w duchu e-PRu. Dowiodły tego projekty serwisu netPR.pl i media.netPR.pl, które na tyle spodobały się naszym klientom, że poprosiliśmy też o modernizację szaty graficznej innego należącego do netPR.pl serwisu internetPR.pl. 

Aplikacja biura prasowego jest naturalnym uzupełnieniem oferty naszej firmy przekonuje Przemysław Fura, współwłaściciel NG Interactive. - Oferujemy naszym klientom kompleksową obsługę w zakresie mediów interaktywnych i, aby sprostać temu zadaniu, musimy oferować najlepsze rozwiązania dostępne na rynku. A takim właśnie rozwiązaniem jest aplikacja biura prasowego netPR.pl. Dotychczasowa współpraca pomiędzy naszymi firmami pozwoliła zbudować zaufanie potrzebne przy współpracy przydużych projektach internetowych, dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy, która z pewnością przyniesie korzyści obu stronom.

W najbliższych tygodniach firma netPR.pl planuje zawarcie podobnych umów z innymi agencjami interaktywnymi i umożliwienie im oferowania narzędzi netPR.pl.

Model ASP (application service provider), w którym rozwijane są biura prasowe oferowane przez netPR.pl, pozwala udostępniać funkcjonalność bardzo rozbudowanych izłożonych systemów internetowych bez nakładów inwestycyjnych klientów. Jest szybki, tani, a jego podstawową zaletą jest skuteczność medialna i dostosowanie do wymogów polskiego prawa - ustawy o ochronie danych osobowych i o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 

***

Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych (Internet, multimedia). NG Interactive pracuje między innymi dla takich klientów jak: Danfoss, Glaxo SmithKline, Dwory SA, Millennium Communications, Rolimpex, Fortis Bank Polska, Zibi, Dressta.

***

netPR.pl dostarcza i rozwija profesjonalne narzędzia i usługi internetowe wspomagające działania public relations. Jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybuującego komunikaty prasowe - http://media.netPR.pl (wire service) oraz systemu monitoringu mediów online. Oferowane przez netPR.pl wirtualne biura prasowe, narzędzia online do indywidualnej komunikacji firmy z mediami oraz usługi web positioningu dają firmom gwarancję widoczności w sieci. netPR.pl jako jedyna firma w Polsce działa w ramach sieci partnerów NetBooster lidera w zakresie międzynarodowego pozycjonowania witryn.

Drukuj
Pobierz

Do PAP z biura prasowego firmy jednym kliknięciem

10 stycznia 2006

netPR.pl partnerem Polskiej Agencji Prasowej

01 września 2005

Wirtualne biuro prasowe dla grupy kapitałowej PZU

15 lutego 2005
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia