netPR.pl stawia na agencje interaktywne
Zawarta umowa współpracy jest korzystną wymianą kompetencji pomiędzy obiema firmami. NG Interactive będzie miała możliwość skorzystania z potencjału technologicznego netPR.pl, a także oferowania biur prasowych i narzędzi komunikacji marketingowej swoim klientom. Zajmie się również wdrażaniem ich u najbardziej wymagających klientów netPR.pl.
Korzystanie z naszych technologii wymaga wysokich kwalifikacji technicznych, znacznie przewyższających te, które posiadają przeciętne polskie agencje interaktywne - mówi Marek Woźniak, twórca netPR.pl. - Dotychczasowa współpraca przekonała nas, że NG Interactive spełnia te wymagania, a ponadto potrafi projektować witryny w duchu e-PRu. Dowiodły tego projekty serwisu netPR.pl i media.netPR.pl, które na tyle spodobały się naszym klientom, że poprosiliśmy też o modernizację szaty graficznej innego należącego do netPR.pl serwisu internetPR.pl.
Aplikacja biura prasowego jest naturalnym uzupełnieniem oferty naszej firmy przekonuje Przemysław Fura, współwłaściciel NG Interactive. - Oferujemy naszym klientom kompleksową obsługę w zakresie mediów interaktywnych i, aby sprostać temu zadaniu, musimy oferować najlepsze rozwiązania dostępne na rynku. A takim właśnie rozwiązaniem jest aplikacja biura prasowego netPR.pl. Dotychczasowa współpraca pomiędzy naszymi firmami pozwoliła zbudować zaufanie potrzebne przy współpracy przydużych projektach internetowych, dlatego zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy, która z pewnością przyniesie korzyści obu stronom.
W najbliższych tygodniach firma netPR.pl planuje zawarcie podobnych umów z innymi agencjami interaktywnymi i umożliwienie im oferowania narzędzi netPR.pl.
Model ASP (application service provider), w którym rozwijane są biura prasowe oferowane przez netPR.pl, pozwala udostępniać funkcjonalność bardzo rozbudowanych izłożonych systemów internetowych bez nakładów inwestycyjnych klientów. Jest szybki, tani, a jego podstawową zaletą jest skuteczność medialna i dostosowanie do wymogów polskiego prawa - ustawy o ochronie danych osobowych i o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
***
Next Generation Interactive to agencja interaktywna oferująca pełną obsługę w zakresie mediów interaktywnych (Internet, multimedia). NG Interactive pracuje między innymi dla takich klientów jak: Danfoss, Glaxo SmithKline, Dwory SA, Millennium Communications, Rolimpex, Fortis Bank Polska, Zibi, Dressta.
***
netPR.pl dostarcza i rozwija profesjonalne narzędzia i usługi internetowe wspomagające działania public relations. Jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybuującego komunikaty prasowe - http://media.netPR.pl (wire service) oraz systemu monitoringu mediów online. Oferowane przez netPR.pl wirtualne biura prasowe, narzędzia online do indywidualnej komunikacji firmy z mediami oraz usługi web positioningu dają firmom gwarancję widoczności w sieci. netPR.pl jako jedyna firma w Polsce działa w ramach sieci partnerów NetBooster lidera w zakresie międzynarodowego pozycjonowania witryn.