Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Migut Media i PDW partnerami projektu media.netPR.pl

03 października 2001

Projekt \"internetowe biuro prasowe\" rozwijane przez netPR.pl zyskał nowych partnerów medialnych. W pierwszych dniach października br. zawarto umowę współpracy z grupą medialną Migut Media S.A. oraz Polskim Domem Wydawniczym. Nowi partnerzy netPR.pl gwarantują wsparcie merytoryczne przy rozwoju serwisu \"internetowe biuro prasowe\", który jest dostępny pod adresem media.netPR.pl.

\"Ze względu na różnego rodzaju zapotrzebowanie na informacje, różny cykl wydawniczy oraz specyfikę wymagań mediów internetowych nawiązana współpraca spowoduje lepsze dostosowanie serwisu do wymagań mediów branżowych oraz prasy kobiecej\" – twierdzą twórcy netPR.pl. Wsparcie projektu przez redakcje i dziennikarzy Teleinfo, Marketing Serwis, Motor, eMarketing.pl oraz MotoKlub.com.pl zachęci firmy do korzystania z media.netPR.pl jako przyjaznego dla dziennikarzy i firm narzędzia dystrybucji komunikatów prasowych.

Udział w przedsięwzięciu redakcji i dziennikarzy magazynów Uroda i Pani oraz serwisu internetowego sekretykobiet.pl z pewnością zachęci również firmy spoza sektora technologii i finansów do skorzystania z usług pierwszego polskiego \"wire service\".

Internetowe biuro prasowe – media.netPR.pl jest serwisem internetowym, którego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami. Jest wzorowane na amerykańskich \"wire services\", które są na świecie powszechnie wykorzystywane przez profesjonalistów zajmujących się public relations i dziennikarzy. Budowany z udziałem wielu mediów serwis jest skuteczną platformą wymiany informacji.

Partnerami projektu media.netPR.pl są już między innymi: Business Week, Wprost i Puls Biznesu.

***

netPR.pl dostarcza specjalistycznych narzędzi i usług wspomagających działania public relations w Internecie. Jest twórcą systemu monitoringu wyszukiwarek wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn oraz monitoringu mediów online. netPR.pl jest również autorem pierwszego polskiego \"wire service\" którego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami - media.netPR.pl. Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.

Drukuj
Pobierz

Do PAP z biura prasowego firmy jednym kliknięciem

10 stycznia 2006

netPR.pl partnerem Polskiej Agencji Prasowej

01 września 2005

Wirtualne biuro prasowe dla grupy kapitałowej PZU

15 lutego 2005
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia