Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Microsoft w netPR.pl

09 listopada 2001
8 listopada br. Microsoft został klientem serwisu netPR.pl. Będzie korzystał z usług internetowego biura prasowego media.netPR.pl oraz aplikacji monitorowania mediów online.

netPR.pl będzie drugim kanałem dystrybucji informacji prasowych firmy Microsoft, która jest już obsługiwana przez agencję Sigma International. Informacje będą teraz trafiały również do redakcji i dziennikarzy korzystających z serwisu netPR.pl. Są to m.in. przedstawiciele mediów internetowych oraz dziennikarze mediów patronujących projektowi pierwszego polskiego wire service. Do grona partnerów projektu należą: Wprost, Puls Biznesu, BusinessWeek, Teleinfo, Marketing Serwis, Reporter i wiele innych tytułów.

\"Współpraca z firmą Microsoft jest dla nas dużym wyzwaniem. Mamy świadomość wysoko ustawionej poprzeczki - zrobimy wszystko, a nawet więcej, by tym wymaganiom sprostać. Zaufanie, jakim Microsoft obdarzył nasz młody serwis, nazwałbym zielonym światłem dla nowej dziedziny, jaką jest internet public relations. Nasza współpraca tworzy nowy w Polsce model obsługi PR-owej firmy, która jest realizowana poprzez usługi agencji PR wsparte specjalistycznymi usługami z pogranicza public relations i technologii internetowych\"
– mówi Marek Woźniak, dyrektor netPR.pl. Twórcy netPR.pl są przekonani, że współpraca z firmą Microsoft zwróci uwagę dziennikarzy i innych firm na nowe usługi oferowane w internecie, a tym samym przyczyni się do szybszego rozwoju media.netPR.pl.

***
Firma Microsoft została założona w roku 1975. Jest światowym liderem w dziedzinie oprogramowania, usług i technologii internetowych dla użytkowników indywidualnych i przedsiębiorstw. Microsoft oferuje szeroki asortyment produktów i usług stworzonych w celu zwiększenia możliwości ludzi za pomocą doskonałego oprogramowania - zawsze, wszędzie i na każdym urządzeniu.
***
netPR.pl dostarcza specjalistycznych narzędzi i usług z wspomagających działania public relations w Internecie. Jest twórcą systemu monitoringu wyszukiwarek i katalogów wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn oraz monitoringu mediów online. netPR.pl jest również autorem pierwszego polskiego \"wire service\" którego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami - media.netPR.pl, Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.
Drukuj
Pobierz

Do PAP z biura prasowego firmy jednym kliknięciem

10 stycznia 2006

netPR.pl partnerem Polskiej Agencji Prasowej

01 września 2005

Wirtualne biuro prasowe dla grupy kapitałowej PZU

15 lutego 2005
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia