Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Media Komunikator - nowa usługa w ofercie netPR.pl

23 października 2002

23 października 2002 r. netPR.pl wprowadził do swojej oferty aplikację Media Komunikator - nowe narzędzie Internet public relations przeznaczone do inteligentnego wykorzystania Internetu w komunikacji z mediami oraz z otoczeniem biznesowym firmy.

Media Komunikator jest wyspecjalizowanym programem ułatwiającym specjalistom PR przygotowanie korespondencji do mediów. Jego podstawowym atutem jest personalizacja i indywidualizacja tworzonych przesyłek, a także dostosowanie ich do zainteresowań i stylu pracy dziennikarzy. Media Komunikator daje dziennikarzom możliwość precyzyjnego określenia swoich oczekiwań względem firmy oraz zmiany lub usunięcia swojego adresu e-mail z książki adresowej aplikacji.

Rozbudowany system statystyk, które pomagają w monitorowaniu i ocenie skuteczności kampanii informacyjnych sprawia, że Media Komunikator dostarcza więcej informacji niż rozbudowane aplikacje do zarządzania dużymi kampaniami e-mailingowymi. W odróżnieniu od tych ostatnich obsługa Media Komunikatora nie wymaga specjalistycznej wiedzy i jest przyjazna w codziennym użytkowaniu.

Media Komunikator był projektowany i współtworzony z agencją BCA S.A., która w ubiegłym tygodniu zakończyła jego testowanie i wykorzystuje go jako część swojego nowego systemu komunikacji z mediami - http://newsroom.bca.com.pl. System ten wyznacza nowe standardy we współczesnym public relations. Jego wysoka sprawność medialna wynika miedzy innymi z integracji sekcji prasowej firmy z biurem prasowym agencji oraz możliwościach bardzo precyzyjnej, indywidualnej komunikacji z dziennikarzami. Dodatkowa integracja z serwisem http://media.netPR.pl, oraz możliwość korzystania z usług pierwszego polskiego „wire service” gwarantuje również szeroką dystrybucje informacji do mediów internetowych i indeksowanie komunikatów prasowych w wyszukiwarkach.

 

***

netPR.pl dostarcza narzędzia internetowe i usługi dla branży public relations. Jest twórcą serwisu http://media.netPR.pl, pierwszego polskiego „wire service”, oferującego dystrybucję komunikatów prasowych. Rozwija technologię biur prasowych, które oferuje w modelu ASP (application service provider). Jest również autorem systemu monitoringu mediów online oraz monitoringu wyszukiwarek, wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn. W marcu 2001 r., jako pierwszy w Polsce, wprowadził do swojej oferty usługę web positioningu.

Drukuj
Pobierz

Do PAP z biura prasowego firmy jednym kliknięciem

10 stycznia 2006

netPR.pl partnerem Polskiej Agencji Prasowej

01 września 2005

Wirtualne biuro prasowe dla grupy kapitałowej PZU

15 lutego 2005
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia