Co ma wspólnego wędkarstwo i public relations?
W 2008 roku Polski Związek Wędkarski ogłosił 19 marca Dniem Wędkarza. Zapraszamy dziś wszystkich do świętowania tego dnia razem z nami! Choć… nie do końca z tych samych powodów.
A więc - co ma wspólnego wędkarstwo z public relations? Dla obu profesji doskonałe narzędzie stanowi sieć.
Dzisiaj ta odpowiedź może wydawać się Wam oczywista i banalna – trudno sobie bowiem wyobrazić kogokolwiek, kto w 2016 roku chciałby prowadzić jakikolwiek biznes bez użycia sieci. 15 lat temu sprawa jednak nie była tak trywialna. Wystarczy popatrzeć, jak wtedy wyglądał polski internet...
podróż w czasie - 2001 rok - nasi Klienci mogą sprawdzić pozycję swoich witryn w wyszukiwarkach
Mimo to, 19 marca 2001 roku – zaledwie dwa lata po premierze "Matrixa" (tak, Neo został wybrańcem już 17 lat temu) – powstał netPR.pl. Czyli my. Firma technologiczna, która od początku za cel postawiła sobie wsparcie komunikacji firm w sieci. Jako pierwsi oferowaliśmy web positioning. Jako pierwsi namawialiśmy na strategię pozycjonowania poprzez tworzenie wartościowych treści. Od początku zajmowaliśmy się też budowaniem relacji z mediami. A wszystko to w modelu określanym dzisiaj jako "SaaS" czy "chmura" - na długo zanim pojęcia te zdobyły popularność.
Przewińmy historię o tych piętnaście lat i znajdziemy się w miejscu, w którym jesteśmy dzisiaj. Przez ten czas udało nam się zdobyć zaufanie naszych Klientów. Zbudowaliśmy skuteczne, bezpieczne i skalowalne narzędzia komunikacji dla firm. Są z nami największe działające w Polsce korporacje i agencje PR-owe. Trzymając się terminologii wędkarskiej – "dużych ryb" u nas nie brakuje.
Co przyniesie 2016?
Nasza wędka kończy się haczykiem. Ten haczyk to alegoria (trudne słowo) roku 2016. To, co się na nim znajdzie, to nasze nowe projekty i plany rozwoju. O pierwszym z nich, integracji z systemem monitoringu Newspoint, już słyszeliście. Co czeka nas dalej?
Od kilku miesięcy biura prasowe i witryny realizujemy w oparciu o technologię, o której wkrótce powiemy więcej. Na razie mogę zdradzić tylko tyle, że pozwala firmie na szybkie projektowanie, budowę i łatwe zarządzanie nie tylko biurami prasowymi, ale też całymi grupami witryn - marek i projektów.
Co jeszcze?
- współpracujące z nami agencje PR otrzymają nowy model biura prasowego, w którym zyskają opcję tworzenia nowoczesnych serwisów informacyjnych na potrzeby własnych Klientów
- rozwijamy nasze aktywne i pasywne wtyczki społecznościowe
- gruntownie przebudujemy Komunikator, dzięki czemu będzie on jeszcze bardziej przejrzysty i zyska kolejne nowe funkcjonalności.
Lista ta oczywiście nie jest zamknięta. Wy również możecie mieć wpływ na rozwój naszych produktów.
Złap haczyk i powiedz nam, co możemy zrobić dla Ciebie. :)
Pierwsza większa okazja nadarzy się już po świętach, gdy części Klientów udostępnimy Monitoring w wersji beta.