Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Biura prasowe po raz pierwszy w Polsce dostępne w modelu ASP

08 kwietnia 2002

8 kwietnia 2002 r. oferta firmy netPR.pl wzbogaciła się o aplikację do zarządzania biurem prasowym firmy, która po raz pierwszy w Polsce będzie oferowana w bardzo przyjaznym dla przedsiębiorców modelu ASP.<?

Rozwiązanie oferowane przez netPR.pl to milowy krok w rozwoju polskich narzędzi wspomagających działania public relations, zwrócenie uwagi przedsiębiorcom na konieczność wykorzystania witryn internetowych do komunikacji z dziennikarzami oraz konkretna propozycja rozwiązania tego problemu. Biuro prasowe może być w pełni zintegrowane z witryną firmy i dostępne bez ponoszenia kosztów inwestycyjnych. W zamian za niewielką opłatę abonamentową przedsiębiorstwo uzyskuje dostęp do najnowszych wersji biura prasowego oraz pełny serwis techniczny.

Biura prasowe netPR.pl to oferta dla każdej firmy, niezależnie od rodzaju i skali prowadzonej działalności. Jest dostępna nawet dla niewielkich przedsiębiorstw, ale ze względu na zastosowane unikalne rozwiązania zainteresuje nawet te największe, o bardzo indywidualnych potrzebach komunikacji.

Atuty oferowanej przez netPR.pl aplikacji to: optymal<?izacja komunikatów prasowych do mechanizmów indeksujących wybranych wyszukiwarek, równoległa dostępność komunikatów publikowanych w witrynie firmy i http://media.netPR.pl, łatwość udostępnienia komunikatów w witrynie agencji PR oraz możliwość integracji z dodatkowymi usługami oferowanymi przez netPR.pl – dystrybucją komunikatów (wire service) oraz monitoringu mediów online.

Dla bardziej wymagających klientów netPR.pl planuje uruchomienie w II kwartale tego roku aplikacji „Komunikator”. Będzie ona dodatkowym narzędziem biura prasowego, które jeszcze bardziej usprawni indywidualną komunikację przedsiębiorstwa z mediami i szerokim otoczeniem.

Biuro prasowe jest tą częścią witryny firmowej, która jest odpowiedzialna za kontakt z dziennikarzami. Służy do publikacji komunikatów prasowych oraz innych materiałów, które firma chce udostępnić dziennikarzom. Aby jednak skutecznie spełniało ono swoją rolę, musi uwzględniać specyfikę pracy dziennikarza.

Więcej informacji o ofercie oraz odnośniki przykładowych rozwiązań:
http://www.netpr.pl/oferta_biura_internetowe.php

***

netPR.pl dostarcza narzędzia internetowe i usługi wspomagające działania public relations. Jest twórcą systemu monitoringu wyszukiwarek wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn oraz monitoringu mediów online. netPR.pl jest również autorem serwisu media.netPR.pl, który udostępnia biura prasowe, usługę dystrybucji komunikatów prasowych do mediów (pierwszy polski „wire service”). Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.

Drukuj
Pobierz

Do PAP z biura prasowego firmy jednym kliknięciem

10 stycznia 2006

netPR.pl partnerem Polskiej Agencji Prasowej

01 września 2005

Wirtualne biuro prasowe dla grupy kapitałowej PZU

15 lutego 2005
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia