Aktualizacja interfejsu jako zapowiedź nowych usług na platformie netPR.pl
W miniony weekend wprowadziliśmy kolejną dosyć istotną aktualizację platformy, która w dużej mierze dotyczy interfejsu użytkownika. Przyczyną zmian jest jak zwykle chęć ułatwienia pracy naszym Klientom. Tym razem dodatkowy powód to przygotowanie się do wprowadzenia nowych funkcjonalności i usług.
Zmiany w interfejsie dotyczą najwyższego poziomu nawigacji. Nowe rozwiązanie oszczędza powierzchnię pulpitu, co widać szczególnie przy korzystaniu z urządzeń z mniejszymi ekranami, ale również podczas zarządzania dużą liczbą serwisów i usług. Dlatego też z nawigacji zniknęły zakładki narzędzi, do których nie wykupiono dostępu.
Konsekwencją zmian jest przeniesienie logotypu aktywnej firmy, wraz z opcją przełączenia pomiedzy firmami, z lewej na prawą stronę. Z badań, które przeprowadziliśmy oraz opinii ekspertów od ergonomii wynika, że jest to miejsce, gdzie użytkownicy najczęściej szukają tych opcji.
W ciągu najbliższych 2-3 miesięcy planujemy wprowadzanie kolejnych uproszczeń i usprawnień. W następnym etapie zmian zmniejszymy do minimum liczbę zakładek w usłudze biura prasowego – np. widżety czy akcje będą dostępne jako ustawienia systemu, a nie jako osobne karty. Udostępnimy też bardziej rozbudowane statystyki, które unaocznią efektywność komunikacji z wykorzystaniem narzędzi netPR.pl.
Nowe funkcjonalnosci platformy, nad którymi pracujemy, idą w dwóch kierunkach. Z jednej strony planujemy porzerzenie oferty sprzedaży online, z drugej - rozbudowę oferty dla najbardziej wymagających Klientów korporacyjnych. Więcej informacji już wkrótce. :)