Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Agora S.A. partnerem projektu media.netPR.pl

29 stycznia 2002
Projekt „internetowe biuro prasowe” rozwijany przez netPR.pl zyskał nowego partnera medialnego. W ostatnich dniach stycznia br. zawarto umowę współpracy z wydawnictwem Agora S.A.

Partnerzy podejmą wspólne działania na rzecz popularyzacji idei wykorzystywania Internetu jako efektywnego narzędzia w komunikacji z mediami. Agora będzie korzystała z udostępnionej przez netPR.pl aplikacji on-line służącej do prezentacji i dystrybucji własnych komunikatów prasowych.

„Jestem przekonany, że wsparcie ze strony tak silnego partnera, jakim jest Agora S.A., pomoże nam uświadomić polskim przedsiębiorstwom, jak ważny we współczesnym świecie jest bezpośredni kontakt z mediami i jak wiele może on przynieść korzyści. Wsparcie ze strony dziennikarzy ma szanse tak ukierunkować osoby za ten kontakt odpowiedzialne, by informacje były przygotowane w sposób, jakiego oczekują dziennikarze. Wierzę, że współpraca ta zdecydowanie wpłynie nie tylko na rozwój serwisu media.netPR.pl, ale przede wszystkim na poprawienie komunikacji pomiędzy przedsiębiorstwami i dziennikarzami” – uważa Marek Woźniak, twórca netPR.pl.

Internetowe biuro prasowemedia.netPR.pl jest serwisem internetowym, którego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami. Jest wzorowane na amerykańskich „wire services”, które są na świecie powszechnie wykorzystywane przez profesjonalistów zajmujących się public relations i dziennikarzy. Budowany z udziałem wielu mediów serwis jest skuteczną platformą wymiany informacji. Partnerami projektu media.netPR.pl są już między innymi: BusinessWeek, Wprost, Puls Biznesu, Teleinfo, Marketing Serwis, Motor, eMarketing.pl, MotoKlub.com.pl, Uroda, Pani, sekretykobiet.pl.
***
Agora SA jest jedną z największych spółek medialnych w Polsce. Powstała w 1989 r., a od 1999 r. jest notowana giełdach w Warszawie i Londynie. Działalność Agory nie ogranicza się do wydawania Gazety Wyborczej - największego dziennika w Polsce. Spółka jest właścicielem portalu www.gazeta.pl, jest znaczącym inwestorem na rynku radiostacji lokalnych, posiada 50% udziałów w Centrum Handlu Internetowego sp. z o.o. oraz 100% udziałów w City Magazine Sp. z o.o. Agora SA zatrudnia ok. 3,2 tys. osób.
***
netPR.pl dostarcza specjalistycznych narzędzi i usług wspomagających działania public relations w Internecie. Jest twórcą systemu monitoringu wyszukiwarek wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn oraz monitoringu mediów online. netPR.pl jest również autorem pierwszego polskiego „wire service” którego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami - media.netPR.pl, Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.
Drukuj
Pobierz

Do PAP z biura prasowego firmy jednym kliknięciem

10 stycznia 2006

netPR.pl partnerem Polskiej Agencji Prasowej

01 września 2005

Wirtualne biuro prasowe dla grupy kapitałowej PZU

15 lutego 2005
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia