Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


W ciągu tygodnia świąteczny spot EDEKA obejrzało na YouTube 34 miliony osób. W tym my, kilkukrotnie. Ich spot to najlepszy pokaz potęgi sugestywnego wideo. A jaki efekt miało to na wyszukiwanie w Google? Rzućcie okiem na weekendowy...

07 grudnia 2015
W ciągu tygodnia świąteczny spot EDEKA obejrzało na YouTube 34 miliony osób. W tym my, kilkukrotnie. Ich spot to najlepszy pokaz potęgi sugestywnego wideo. A jaki efekt miało to na wyszukiwanie w Google? Rzućcie okiem na weekendowy wpis Justyny ;) http://blog.netpr.pl/pages/entry/wideo-wzbudza-emocje-i-angazuje-odbiorcow
Drukuj

Załączniki

php

448114560025_10156331028805026.php

php 593,0 kB
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia