Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz

W ciągu tygodnia świąteczny spot EDEKA obejrzało na YouTube 34 miliony osób. W tym my, kilkukrotnie. Ich spot to najlepszy pokaz potęgi sugestywnego wideo. A jaki efekt miało to na wyszukiwanie w Google? Rzućcie okiem na weekendowy...

07 grudnia 2015
W ciągu tygodnia świąteczny spot EDEKA obejrzało na YouTube 34 miliony osób. W tym my, kilkukrotnie. Ich spot to najlepszy pokaz potęgi sugestywnego wideo. A jaki efekt miało to na wyszukiwanie w Google? Rzućcie okiem na weekendowy wpis Justyny ;) http://blog.netpr.pl/pages/entry/wideo-wzbudza-emocje-i-angazuje-odbiorcow
Drukuj

Załączniki

php

448114560025_10156331028805026.php

php 593,0 kB
Zmień orientację urządzenia