Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Teraz łatwiej wzbogacicie swoje komunikaty o obrazki i zmienicie firmową stopkę. netPR.pl wprowadza kolejne ułatwienia

08 czerwca 2020

Lubicie zamieszczać w treści swoich informacji prasowych obrazki? Do tej pory, aby móc je wstawić, trzeba było wgrać je wcześniej do zasobów systemu. Teraz możecie wrzucać je bezpośrednio z dysku. To jednak niejedyna zmiana w systemie netPR.pl.

Łatwiejsze dodawanie obrazków

Jak już wspomniano, możecie dodawać obrazki do treści komunikatu prosto ze swojego komputera – nie musicie wgrywać ich wcześniej do zasobów systemu.

Jak to zrobić? W panelu edycji komunikatu kliknijcie przycisk Wstaw/edytuj obrazek, a następnie ikonę folderu z lupą. Potem wystarczy już tylko albo kliknąć Wgraj z komputera i wybrać dany plik, albo od razu przeciągnąć go na pole Upuść pliki tutaj.

Oczywiście w dalszym ciągu można również dodawać pliki znajdujące się już w zasobach systemu.

Zrzut ekranu 2020-06-8 o 07.35.26.png

Zmiana ustawiania domyślnej stopki

Większość Waszych komunikatów zawiera stopkę prasową. Jak wiecie, przy tworzeniu nowego komunikatu nie musicie za każdym razem wpisywać (a raczej wklejać) jej od nowa: można ustawić domyślną treść stopki – która będzie kopiowała się automatycznie – i ewentualnie w razie potrzeby w danej informacji ją zmienić.

Do tej pory tę domyślną treść stopki wprowadzało się w ustawieniach firmy i mógł to zrobić jedynie administrator. Od teraz uprawnienia takie ma każdy użytkownik, a ustawienie to zostało przeniesione do ustawień danego komponentu (np. Informacje dla mediów). Co za tym idzie – dla każdego komponentu można ustawić inną domyślną stopkę.

Aby zmienić treść domyślnej stopki, kliknijcie ustawienia w prawym górnym rogu, wybierzcie dany komponent i kliknijcie okno Domyślna stopka. Po wprowadzeniu tekstu kliknijcie Zapisz.

Czy ta modyfikacja oznacza, że Wasze dotychczasowe domyślne stopki zostały usunięte i musicie wprowadzić je ponownie? Oczywiście nie. Zostały one po prostu przekopiowane do nowego miejsca.

Zrzut ekranu 2020-06-8 o 08.29.55.png

Pola w formularzach

Kolejna zmiana dotyczy formularzy rejestracyjnych. Konkretnie mowa o określaniu, czy pola (takie jak np. imię i nazwisko czy nazwa redakcji) mają się w danym formularzu znajdować i czy muszą być konieczne do wypełnienia. Dotychczas decydował o tym opiekun danych osobowych. Od dziś może to robić również zwykły użytkownik podczas tworzenia (lub edytowania) formularza.

Jeśli chodzi o dodawanie zupełnie nowych atrybutów do całego profilu odbiorcy (powiększanie zakresu przetwarzanych danych), uprawnienie to w dalszym ciągu przysługuje tylko opiekunowi danych osobowych. Dodaje on te atrybuty w panelu Dane osobowe.

Zrzut ekranu 2020-06-8 o 08.53.58.png

Kolejność list

Formularzy dotyczy też ostatnia zmiana. Otóż osoba wypełniająca Wasz formularz rejestracyjny zapisuje się na podpięte do niego listy, które mogą być publiczne, czyli widoczne w formularzu jako checkboksy. Do tej pory kolejność tych list była ustalana automatycznie. Teraz możecie już o niej decydować. Wystarczy w ustawieniach formularza, tam, gdzie widzicie przypisane do niego listy, chwycić daną listę i przeciągnąć ją na nowe miejsce.

Zrzut ekranu 2020-06-8 o 09.03.00.png

Drukuj

Na wesele nie zaprasza się każdego. Rejestracja dziennikarzy w netPR.pl pod większą kontrolą

24 stycznia 2020

Gdy chcesz, aby Twój komunikat pojawił się w serwisie infoWire.pl, czyli co wybrać w oknie Obszary publikacji?

08 września 2020

Wasze statystyki dotyczące mailingów będą lepsze. Zmiany w systemie netPR.pl

03 kwietnia 2020
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia