Technologia napędza zmiany. Serwis infoWire.pl bardziej multimedialny
„Zmiany, zmiany, zmiany” – odpowiada w filmie Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz Tadeusz Dudała (Stanisław Tym) na pełne zdziwienia słowa dyrektora Pol-Pimu Tadeusza Krzakoskiego (Krzysztof Kowalewski): „Co tu się dzieje? W imię Ojca i Syna…”. Jak zapewne zdążyliście już zauważyć, zmiany zaszły również w serwisie infoWire.pl. Na szczęście Wy, w przeciwieństwie do dyrektora Krzakoskiego, nie musicie się tym zmianom dziwić – metamorfoza naszego serwisu została w pełni przemyślana :)
Pierwszą wprowadzoną zmianą, która rzuca się w oczy od razu po wejściu na stronę infoWire.pl, jest nowy layout. Dzięki odświeżonej szacie graficznej publikowane przez Was materiały są teraz prezentowane w bardziej przejrzysty i atrakcyjniejszy sposób. Unowocześniona ekspozycja treści sprawia, że są one przyjemniejsze w odbiorze dla dziennikarzy. Zwiększa to szanse, że zainteresują się oni Waszymi materiałami, pobiorą je, a następnie opublikują.
Drugą zmianą, którą przyniosło odświeżenie serwisu, jest możliwość lepszego promowania wideo. Idziemy z duchem czasu: wiemy, że wideo to przyszłość – a właściwie już teraźniejszość – dlatego zależy nam, abyście mogli skuteczniej wykorzystywać jego zalety w komunikacji. Z tego powodu bardziej eksponujemy najlepsze stworzone przez Was materiały wideo, które dołączacie do komunikatów. Filmy te zostają dłużej na stronie startowej i są lepiej widoczne. Koniec końców Wasze materiały wideo są łatwiejsze do pobrania i użycia przez dziennikarzy. Zachęcamy zatem do jak najczęstszego dołączania filmów do publikowanych przez Was komunikatów.
Przypominamy też, że macie możliwość korzystania z usług redakcji infoWire.pl, która pomaga w przygotowywaniu materiałów wideo i ich dystrybuowaniu do mediów. Jeśli chcecie nagrywać wideo lub robić transmisje z wykorzystaniem telefonów we własnym zakresie, chętnie pomożemy dobrać sprzęt i nauczymy podstaw mojo journalismu. To najlepsza szansa na skorzystanie z nowych opcji promocyjnych dla firm, które chcą szeroko wykorzystywać wideo w komunikacji.
Jeżeli nie macie pomysłu, jak komunikować bardziej multimedialnie, opracujemy pełną strategię i zajmiemy się wszystkim. Doświadczenie redakcji to ok. 5 tys. krótkich filmów zrealizowanych głównie na potrzeby komunikacji z mediami. Tylko na kanale infoWire.pl na YouTubie materiały eksperckie redakcji zostały odtworzone blisko 1,5 mln razy.