Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


"Serca marek"? Nowoczesne, cyfrowe newsroomy docenione

09 maja 2016

Dwa tygodnie temu przyznano prestiżowe nagrody SABRE Awards. Jeden z nagrodzonych projektów to wspierany przez nas technologicznie „Heart of the Brand” MSLGROUP Poland. Tytułowe „serce marki” to digitalowy newsroom, który integruje wszystkie jej kanały komunikacji w jednym miejscu. 

 

Oczywiście, aby to działało, potrzebne są informacje. Te oficjalne - do dziennikarzy i mediów - oraz te kierowane bezpośrednio do Klientów. Co z tego, że komunikacją w social mediach zarządza inna agencja? A może wizerunek marki w sieci tworzą też pracownicy firmy na swoich prywatnych profilach? Te informacje można nie tylko inteligentnie agregować w jednym miejscu, ale również zarządzać nimi, czyniąc przekaz spójnym. 

To jest właśnie serce marki! Przyjazny dla odbiorców serwis, w którym w czasie rzeczywistym zbierana jest i kontrolowana cała komunikacja. Tym właśnie zajmujemy się od 15 lat.

Digitalowe „serce” MSLGROUP jest dostępne pod adresem http://news.mslgroup.pl. Wykorzystuje stworzoną przez agencję wizualizację, zmodyfikowaną do funkcji serwisu newsowego. To, co go określa, to prostota i koncepcja „dociąganych” newsów. Wprawdzie takie rozwiązanie ma swoje wady, ale wygląda nowocześnie i bardzo atrakcyjnie. 

Ogromnym atutem rozwiązania jest nasza technologia "pod spodem" serwisu. Umożliwia bardzo łatwe tworzenie podobnych rozwiązań dla Klientów agencji. W istocie można powiedzieć, że agencja PR zaczyna dysponować rodzajem generatora „serc marek” dla swoich Klientów. 

Czy to już trend?

W ostatnich tygodniach na bazie naszych technologii powstały analogiczne koncepcje serwisów newsowych agencji PR. Są to:

W obu przypadkach konwencja serwisów jest bardzo podobna. Rozwiązanie Agencji 365 jest bardziej wymagające w obsłudze, ponieważ slider serwisu zasilają teasery graficzne informacji. W news.dotPR.pl slider wykorzystano do celów promocji wybranych materiałów. W obu przypadkach agencje nie zdecydowały się na „wymieszanie” informacji i artykułów z wpisami z social media. To dobra strategia w przypadku, gdy w socialach komunikuje się dużo.

Podobnie jak w przypadku rozwiązania MSLGROUP, każda agencja zyskała możliwość prawie samodzielnego tworzenia serwisów informacyjnych dla marek swoich Klientów. W pewnym sensie każdą można nazwać mini startup-em technologicznym :)

 news-dotPR.pl.jpgmedia.365agencja.jpg

Drukuj

Załączniki

Content Tube MSL

png 1,2 MB

EROD publikuje wytyczne, niepewność pozostaje. Czy nowe rekomendacje dotyczące transferowania danych osobowych poza UE są do spełnienia?

12 listopada 2020

Szybkość witryny zyska na znaczeniu dla pozycjonowania

29 stycznia 2018

Na fake news narażeni są również dziennikarze

30 maja 2017
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia