Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Promowanie firmy w sieci, czyli do czego przydaje się agencja?

29 września 2016

Codziennie wysyłasz maile z „superofertami” do klientów, ale nie widzisz odzewu? Wrzucasz swoje treści na fanpage, ale nikt tego nie lajkuje? W końcu, zdesperowany, zastanawiasz się nad kupnem jakiejś „małej” farmy lajków? Zapomnij! Zamiast tego warto przemyśleć współpracę z agencją.

Zaloguj się do działania

Promowanie firmy w internecie wymaga przemyślanych działań. Tu nie ma miejsca na chaos. Wszystko trzeba umiejętnie zaplanować. Jeśli nie masz czasu i co najważniejsze, nie do końca się na tym znasz, warto, żebyś oddał to w ręce specjalistów. Owszem, jest to kosztowne, ale jeśli wybierzesz właściwie, na pewno zobaczysz efekty.

„Świat cyfrowy jest tak dynamiczny, że zgromadzenie kompetencji potrzebnych, żeby promować się w dobry sposób, zawsze będzie wymagało wsparcia agencji. To one mają wiedzę i know-how oraz gonią za innowacjami” – mówi Krzysztof Małecki z agencji marketingowej FFW Communication.

Klęska urodzaju, czyli jak wybrać właściwie

Agencje marketingowe wyrastają jak grzyby po deszczu i często trudno nam wybrać tę najwłaściwszą. Warto więc oprócz sprawdzenia liczby oraz rodzaju zrealizowanych projektów spotkać się i omówić plan działania. Dobra agencja marketingowa nie potraktuje Cię jak petenta. Taka agencja będzie chciała być Twoim równorzędnym partnerem w działaniu. Wczuje się w Twoje potrzeby i oczekiwania, a także zaproponuje rozwiązania szyte na Twoją miarę, a co najważniejsze – na Twoją kieszeń.

Kto nie ma miedzi, ten… niech dalej walczy

„W momencie kiedy klient dysponuje wystarczającymi środkami i ma dobrą agencję, która jest w stanie efektywnie je wydać, problemu z promowaniem się w sieci nie ma. Pojawia się on wtedy, kiedy budżet jest ograniczony”

Nie oznacza to jednak, że z promowania się w sieci trzeba zupełnie zrezygnować. Jest wiele sposobów na promowanie się bez wydawania na to fortuny. Co wybrać? Moim zdaniem warto zainwestować w wideo, które na stałe zagościło we wszystkich statystykach najbardziej efektywnych narzędzi. Tekstów już się nie czyta. Wideo oglądają wszyscy – na Facebooku, Snapchacie.

Co by tu nakręcić?

Zacznij od prostych nagrań - nie ma co porywać się na realizację skomplikowanych postprodukcji. Korzystaj z wiedzy innych - współpraca z kimś, kto zna się na rzeczy to doskonała okazja do zebrania własnych doświadczeń. Nie każdy dysponuje takimi środkami i rozmachem jak Legendy Polskie Allegro. Za to prawie każda firma ma w swoich szeregach ekspertów, których wiedzą warto się chwalić. Seria materiałów informacyjno-eksperckich to dobry sposób na budowanie reputacji firmy. Nie masz pomysłu o czym miałbyś komunikować? Zawsze możesz... zapytać nas. Redakcja infoWire.pl ma na koncie 1,5 tysiąca takich informacji. Przyjrzymy się profilowi Twojej firmy i przygotujemy propozycje odpowiednich tematów.

Drukuj

EROD publikuje wytyczne, niepewność pozostaje. Czy nowe rekomendacje dotyczące transferowania danych osobowych poza UE są do spełnienia?

12 listopada 2020

Szybkość witryny zyska na znaczeniu dla pozycjonowania

29 stycznia 2018

10 trendów konsumenckich na 2018 rok - czego oczekujemy?

26 stycznia 2018
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia