Dopytaj lub wyceń usługi netPR.pl

Jeśli masz pytania lub chcesz otrzymać wycenę, wypełnij formularz


Czego dziennikarz motoryzacyjny szuka w biurach prasowych?

23 maja 2016

Research, testy, konferencje, premiery, teksty, teksty, teksty. Co łączy słowa tej wyliczanki? Wszystkie mówią o dziennikarzu motoryzacyjnym - zależy tylko, którego dnia obserwujemy go przy pracy. W każdym przypadku jednak mile widziane jest przez niego to samo - wartościowa i wiarygodna informacja, podana w przystępnej formie.

Biurko, kawa, komputer i zapał, by czytelnikom przybliżyć historię modelu X. Od czego zacząć? Od przeszukiwania Wikipedii? Od pytania kolegów z redakcji? Od sięgania w głąb własnej pamięci? Nie! Pierwszemu źródłu często trudno zaufać, drugie ma własne teksty do napisania, a trzecie - cóż - zawodzi... I co, gdy jest się początkującym dziennikarzem? Odpowiedzią na wszystkie wątpliwości powinno być biuro prasowe danej marki. Gdzie szukać wartościowych i wiarygodnych informacji, jeśli nie tam?

bp.jpg

Drugi koniec Polski, sesja zdjęciowa auta testowego zakończona. Czas spisać notatki i zobaczyć, jak wyglądają te pierwsze wrażenia z jazd w zderzeniu z komunikatami prasowymi producenta odnoszącymi się do nowego pojazdu, a także dokopać się do wszystkich danych technicznych auta. Smartfon lub tablet w dłoń i oczywiście rozpoczynamy szybki przegląd biura prasowego.

Nie zawsze jednak dzień dziennikarza motoryzacyjnego to grzebanie w historii lub testy nowych samochodów. Często zamienia się on w maszynę do jak najszybszego pisania o nowościach z rynku. Newsman - tak brzmiało moje drugie imię za czasów bycia redaktorem serwisu internetowego - kanału, który nie toleruje braku punktualności. Kilka godzin opóźnienia przy ważnej premierze sprawia, że większość ruchu zabiera szybsza konkurencja. Niepełna galeria zdjęć niskiej jakości, dołączona do informacji, to z kolei gwarancja zrażenia do siebie czytelników - szybkie działanie to jedno, ale nie może się ono kłócić z dostarczaniem pełnowartościowych informacji. Już wiecie, do czego dążę. Co znów najbardziej może tu pomóc? Biuro prasowe - z zawsze najświeższymi informacjami oraz multimediami w wysokiej jakości, a także skrojony na miarę newsletter, wysłany tuż po publikacji informacji.

Sprawne, atrakcyjne i przejrzyste centrum prasowe to korzyść dla wszystkich - marka ma pewność, że dziennikarze zostaną odpowiednio poinformowani, dziennikarze otrzymują wszystkie informacje oraz materiały na czas i w pożądanej przez nich formie, a czytelnicy dowiadują się o nowościach szybko i kompleksowo. Win-win-win ;)

Drukuj

Załączniki

bp.jpg

jpg 1,0 MB

EROD publikuje wytyczne, niepewność pozostaje. Czy nowe rekomendacje dotyczące transferowania danych osobowych poza UE są do spełnienia?

12 listopada 2020

Szybkość witryny zyska na znaczeniu dla pozycjonowania

29 stycznia 2018

Na fake news narażeni są również dziennikarze

30 maja 2017
Odwiedzając tę stronę, wyrażasz zgodę na używanie plików „cookies” zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Jeśli nie chcesz, aby pliki „cookies” były zapisywane w pamięci Twojego urządzenia, możesz to zmienić za pomocą ustawień przeglądarki. Aby dowiedzieć się więcej zapoznaj się z naszą Polityką Ochrony Prywatności.
Zmień orientację urządzenia